ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIA
PYTANIA DOTYCZĄCE PRODUKTÓW
Kto tworzy produkty, które sprzedajecie?
Wszystkie produkty Plantwear są produkowane w naszym własnym warsztacie w woj. lubelskim w Polsce. Zatrudniamy doświadczonych rzemieślników, dzięki czemu każdy nasz produkt zachwyca zarówno designem, jak i jakością wykonania.
Skąd pochodzi drewno, z którego korzystacie?
Drewno, którego używamy, pochodzi ze źródeł zatwierdzonych przez FSC (Forest Stewardship Council). W większości przypadków to drewno z drzew, które musiały zostać wycięte, tak aby utrzymać równowagę w ich leśnym ekosystemie i zrobić miejsce młodszym egzemplarzom.
Czy mogę zamontować produkty samodzielnie?
Tak, wszystkie nasze produkty są przeznaczone do samodzielnego montażu. Do każdego produktu dołączona jest też instrukcja, która szczegółowo pokazuje, jakie działania należy wykonać, by prawidłowo zamontować produkt.
Na jakich powierzchniach mogę zamontować produkty?
Nasze produkty można montować na równych powierzchniach (np. szkło, metal, drewno) oraz nierównych (np. ściana pokryta farbą). Montaż odbywa się za pomocą przytwierdzonej taśmy dwustronnej o zwiększonej odporności na wilgoć, kleju montażowego lub wkrętów. Szczegółowy sposób montażu każdego produktu określa dołączona do niego instrukcja.
Czy produkty wykonane z drewna są wodoodporne?
Wszystkie produkty wykonane z litego drewna są przez nas zabezpieczone potrójną warstwą wysokiej jakości oleju. Nie są jednak wodoodporne, dlatego nie zalecamy narażania ich na długotrwały kontakt z wodą.
Jak czyścić i konserwować produkty z drewna?
By usunąć kurz i drobne zanieczyszczenia wystarczy przetrzeć produkt wilgotną ściereczką. W celu odświeżenia nakładać wyłącznie naturalne oleje. Stosowanie środków chemicznych może uszkodzić delikatną strukturę drewna.
WYSYŁKA
Jakie są dostępne metody wysyłki?
Wszystkie przesyłki nadawane są za pośrednictwem DPD. W dniu wysyłki otrzymasz SMS z numerem śledzenia Twojej paczki. W dniu doręczenia otrzymasz kolejną wiadomość zawierającą bezpośredni kontakt do kuriera.
Czy wysyłacie poza granice Polski?
Istnieje taka możliwość. W tym przypadku koszt wysyłki to 60.00zł (na terenie Europy, przesyłki dostarcza DPD).
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówień to 5-10 dni roboczych. Jeśli masz jakiekolwiek specjalne wymagania, skontaktuj się z nami [email protected]
Czy wymagany jest mój podpis przy odbiorze?
Twój podpis przy odbiorze nie jest wymagany. Wystarczy, że złoży go ktoś z domowników dostępny pod wskazanym adresem.
PŁATNOŚCI
Jakie metody płatności obsługujecie?
Plantwear Home przyjmuje płatności w następujące sposoby:
1. Tpay – eskpresowe przelewy + płatności kartą.
2. Przelew tradycyjny – w tym przypadku przelewu należy dokonać do 24h od złożenia zamówienia. Prosimy o przesyłanie potwierdzeń przelewów na adres [email protected]
Czy istnieje możliwość zakupu produktów na raty?
Tak, wszystkie produkty dostępne na naszej stronie możesz zakupić na raty. Możliwość płatności ratalnej jest dostępna dla zakupów o wartości od 300 zł do 4 810 zł. Okres spłaty wynosi od 3 do 36 miesięcy.
Jak kupić produkt na raty? To proste! Wystarczy, że wybierając metodę płatności, klikniesz ikonkę „Raty Tpay.com” i uzupełnisz wniosek. Dokładną instrukcję krok po kroku znajdziesz na stronie naszego partnera – kliknij TUTAJ.
Czy kupowanie w sieci jest bezpieczne?
Wszystkie bramki płatności, których używamy zapewniają szyfrowane połączenia SSL. Plantwear Home nie przechowuje ani nie otrzymuje Twoich danych dotyczących płatności.
ZAMÓWIENIA
Jak złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie, dodaj interesujące Cię produkty do koszyka, a następnie przejdź na stronę zamówienia. Uzupełnij swoje dane, wybierz formę wysyłki. Wybierz bramkę płatności, następnie zostaniesz przekierowany/a na bezpieczną stronę gdzie dokonasz płatności (nie dotyczy przelewu tradycyjnego). Potwierdzenie złożenia zamówienia zostanie automatycznie wysłane po zaksięgowaniu wpłaty – w przypadku bramek płatności trwa to kilka minut; w przypadku przelewu tradycyjnego, jest to przetwarzane ręcznie po zaksięgowaniu wpłaty bądź przesłaniu potwierdzenia przelewu.
Jak mogę anulować/zmienić zamówienie?
Jeśli chcesz anulować/zmienić zamówienie, które nie zostało jeszcze wysłane – natychmiast skontaktuj się z nami [email protected]
Czy muszę zakładać konto aby złożyć zamówienie?
Do złożenia zamówienia nie jest wymagane zakładanie konta, aczkolwiek bardzo często przesyłamy oferty zniżkowe/wyprzedażowe do klientów, którzy założyli u nas konto.
Jaki jest czas przetwarzania zamówienia?
Zamówienia z magazynu wysyłamy w większości przypadku w przeciągu 24godzin od zaksięgowania wpłaty (bądź przesłania potwierdzenia przelewu). W okresach zwiększonego ruchu (dużej ilości zamówień) – przybliżony termin realizacji podawany jest na stronie produktu/kategorii produktu). Jeśli masz jakiekolwiek specjalne wymagania, skontaktuj się z nami [email protected]
GWARANCJA/ZWROTY
Czy produkty Plantwear są objęte gwarancją?
Zapraszamy do zapoznania się z warunkami gwarancji TUTAJ
Jak mogę zwrócić produkt?
Produkty zamówienie na stronie www.home.plantwear.pl można zwrócić w stanie nieużywanym do 90 dni od daty otrzymania produktu.
Więcej informacji oraz formularz zwrotu znajdziesz TUTAJ.